Mister Dutch doet het met woorden en met woorden alleen

Als één van de grotere aanbieders van taaltrainingen, -toetsen en examens Nederlands kan een nieuwe presentatie op het internet, als er niet goed wordt opgelet, uitgroeien tot een topzware website die de doelgroep eerder zou afschrikken dan aantrekken. Belangrijk is dus de vraag voor wie precies de website ontwikkeld moet worden.

Homepage van misterdutch.nl

Bij Mister Dutch is vastgesteld dat de informatie op de website vooral hout moet snijden voor zogenoemde ‘beslissers’. Personen die de opdracht hebben om uit te zoeken welke aanbieder het meest geschikt is. Zij zijn meestal zeer goed op de hoogte van wat er in de sector gaande is. Je hoeft ze niet alles te vertellen en je hoeft ze niet extra te ‘vermaken’.

Onderaan de homepage van misterdutch.nl

Daarom is de taal op de site compact en to-the-point. En kent de opmaak weinig afleiding. Op de startpagina worden de onderdelen van het aanbod van Mister Dutch beknopt en onder elkaar gepresenteerd. Met de mogelijkheid om direct door te klikken naar meer informatie over het specifieke onderwerp. Gebruiksvriendelijk en snel.

site > www.misterdutch.nl